Apokalipsa jučer

by Bookmarkerica


Prestala sam jesti meso prije četiri godine u trenutku pripremanja škarpine, kada su senzori dodira na mojoj ruci registrirali njezino tijelo kao odsječenu i ohlađenu ljudsku podlakticu.

Mlijeko sam prestala piti kada sam, u lucidnom trenutku organoleptičke hipersenzibilnosti, u njemu namirisala krv i gnoj, onečišćene akumuliranim stresom ponižene životinje.

Biljke sam prestala jesti kada mi je jednog jutra, nakon laganog električnog udara iz neispravnog glačala, sluh na nekoliko sati ojačao do neslućenih razmjera – krik iščupane mlade mrkve budio me je iz košmarnih snova još tjednima, a samrtni hropac crne rotkve iz moga vrta pratio me je poput sablasti po mračnim kutovima.

A onda je jednog dana moj vid, uslijed stanične gladi, posve neočekivano razvio mikroskopski potencijal, i voda je oživjela u čaši. Lelujao je u njoj cijeli jedan Vegas – sa svojim blještavim imitacijama nekih drugih gradova, i živopisnim imitacijama nekih drugih života. Naših, možda.
Popiti ju, značilo bi ubiti vlastitu važnost; uništiti dokaz vrijednosti originala.

Živjeti od sunca. Jedini način nepovrjeđivanja načela nepovrjeđivanja.

Nisam niti primijetila da se Sunce, uslijed kataklizme koja je pomaknula Zemljinu os za nekoliko stupnjeva, neumitno približilo mom zatiljku, sve dok se četiri tisuće grama pepela nije složilo u hrpicu ispod dvadeset jednog grama moje svijesti o svjetlosti.

Naslutivši naposljetku okrutnost takvog održavanja vječnog plamena, Sunce se toga dana povuklo u obližnju crnu rupu.
Koja je ovaj trenutak planirala i čekala od početka vremena.







O Bookmarkerici ne znamo mnogo. No znamo da misli da je sasvim slučajno ovdje. Boji se ove svoje priče, naročito otkad je doznala za Eksperiment.


četvrtak , 11.09.2008. u 11:21






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

hermetičari... ne, sfermentičari trebalo bi nas se zvati.

(s)fermentacija (vrenje) je skup biokemijskih reakcija koje dovode do pucanja složenih organskih molekula (žanra) u jednostavnije (s)tvari. sfermentaciju kataliziraju (f)enzimi, a to smo mi: katalizatori procesa.

O autoru



Sfermentiraj uredniku

sfermentacija@gmail.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free counter and web stats

Autori

Bookmarkerica
*Apokalipsa jučer

Tatjana Jambrišak
*Dvadeset i osam milijuna sunaca

Aramis Zidić
*Sunčev vjetar

Gabrijel Barišić
*log in - far out

Dario Rukavina
*Žena koja je šaputala s gušterima
*Moj prijatelj pas
*Djevojka drevne tmine

Vlatka Jurić
*Priča o punom i praznom

Rudolf Lokas
*Sjemenke drugih dana
*Zmaj

Nataša Skazlić
*Silent Spark

Dorta Jagić
*Pakao

Damir Janković
*Ptica Zhi You Sheng

Deniver Vukelić Korvin
*Magla

Wall
*Pred vratima vodenice
*Čopor

Niccolo Ammaniti
*Željezo

Mihaela Gašpar
*Miris smrti

Pametni Zub
*Najljepše priče klasične sparine
*Pas i ja

Sandra Obradović
*Juha od sunca

Julijana Adamović
*Buksa

Ivana Kranželić
*Pismo s otoka

Jorge Luis Borges
*Aleph

Aleksandar Žiljak
*Sex i dubokomorske grdobine

Veronika Santo
*Mjera čovjeka



Uvodnik
*Tri priče o suncu